Imádsz mások keze alá dolgozni? Talpraesett, önálló és tettre kész kolléga vagy?
Ráadásul stabil, hosszú távú főállást keresel biztos lábakon álló, rég múltú cégnél?
…, akkor olvass tovább, hátha épp téged keresünk!
Csatlakozz hozzánk
Irodai asszisztens
pozícióba!
Feladatok
Cégünk 2014 óta foglalkozik napelemes rendszerekkel. Küldetésünk, hogy tevékenységünk révén aktívan közreműködhessünk a megújuló energiaforrások használatának hazai elterjesztésében, amelyhez a következő tevékenységek ellátásában számítunk Rád:
- Irodai adminisztrációs feladatok elvégzése
- Iroda mindennapi működtetési feladatainak ellátása (irodai beszerzések, irodai eszközök működtetésének szervezése, irodai logisztika kezelése és szervezése stb.)
- Dokumentumok kezelése és archiválása
- Szerződések és teljesítési igazolások előkészítése, kezelése archiválása
- Vevő számlák kiállítása
- Szállítói számlák érkeztetése, adminisztrálása, archiválása
- Kapcsolattartás ügyfelekkel, szállítókkal, a cég partnereivel
- Lakossági pályázatok kezelése
- Értékesítési csapat adminisztrációs támogatása
- Szálláshely foglalás, utazás szervezés
Amit ehhez várunk tőled
- Legalább 2 éves releváns területen szerzett tapasztalat
- Alapvető pénzügyi és jogi ismeretek
- Minimum középfokú végzettség
- Aktív kommunikációs szintű angol nyelvhasználat írásban és szóban
- Rutinos MS Office felhasználói szintű gyakorlat
- Pontos, felelős önálló munkavégzés
Amit a cégünk kínál
- Stabil, hosszú távú munkalehetőség biztos lábakon álló, rég múltú cégnél
- Főállású munkakör dinamikus, jó hangulatú, magas minőséget képviselő csapatban
- Változatos és kihívást jelentő projektek
- Fejlődési lehetőség
- Professzionális környezet
- A munka-magánéleti egyensúly biztosítása
Munkavégzés helye, munkarend:
- Irodai: 1116 Budapest, Kondorfa utca 10.
- Kötetlen, rugalmas munkaidő
Jelentkezés módja
Magadra ismertél?
Kérjük, küldd el részletes önéletrajzod bérigényed jelölésével. Köszönjük!