Munkatársat keresünk,
irodai asszisztens pozícióba
Napelemes rendszerek tervezésével, engedélyezésével, teljeskörű kivitelezésével és üzemeltetésével foglalkozó cégünk irodai asszisztens munkatársat keres.
Főbb feladatok, munkák:
- Az irodai ügymenet támogatása, iratkezelési- és archiválási feladatok, küldemények kezelése és iktatása, gépelési, szövegszerkesztési és táblázatkezelési feladatok, dokumentumok rendszerezése, adatbázisok kezelése
- Irodavezető és értékesítő kollégák munkájának támogatása
- Határidős és ad hoc felmerülő feladatok proaktív, lendületes megoldása
- Telefonok, e-mailek fogadása és megválaszolása, vagy továbbítása a megfelelő kollégák részére
- Ügyfelekkel és közmű szolgáltatókkal történő kapcsolattartás
Elvárások:
- Legalább középfokú végzettség
- Aktív, kommunikációképes német és/vagy angol nyelvtudás (írásban és szóban)
- Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek
- Pontos, igényes és felelős munkavégzés
- Proaktív szemlélet
- Támogató, segítő attitűd
- Jó kommunikációs készség
- Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat előny
Amit kínálunk:
- Főállású munkakör egy fiatalos és dinamikusan fejlődő cégnél
- Fix munkaidő
- Szabad hétvége
Munkakezdés dátuma
2022 január, azonnali munkakezdés
Munkavégzés helye:
1113 Budapest, Kondorfa utca 10