Irodai asszisztens

Munkatársat keresünk,

irodai asszisztens pozícióba 

Napelemes rendszerek tervezésével, engedélyezésével, teljeskörű kivitelezésével és üzemeltetésével foglalkozó cégünk irodai asszisztens munkatársat keres.

Főbb feladatok, munkák:

  • Az irodai ügymenet támogatása, iratkezelési- és archiválási feladatok, küldemények kezelése és iktatása, gépelési, szövegszerkesztési és táblázatkezelési feladatok, dokumentumok rendszerezése, adatbázisok kezelése
  • Irodavezető és értékesítő kollégák munkájának támogatása
  • Határidős és ad hoc felmerülő feladatok proaktív, lendületes megoldása
  • Telefonok, e-mailek fogadása és megválaszolása, vagy továbbítása a megfelelő kollégák részére 
  • Ügyfelekkel és közmű szolgáltatókkal történő kapcsolattartás

Elvárások:

  • Legalább középfokú végzettség
  • Aktív, kommunikációképes német és/vagy angol nyelvtudás (írásban és szóban)
  • Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek
  • Pontos, igényes és felelős munkavégzés
  • Proaktív szemlélet
  • Támogató, segítő attitűd
  • Jó kommunikációs készség
  • Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat előny

Amit kínálunk:

  • Főállású munkakör egy fiatalos és dinamikusan fejlődő cégnél
  • Fix munkaidő
  • Szabad hétvége


Munkakezdés dátuma
2022 január, azonnali munkakezdés

Munkavégzés helye:
1113 Budapest, Kondorfa utca 10

Jelentkezési űrlap

Küldd el nekünk jelentkezésed!